پخش زنده بازی اسلواکی و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال | دردسر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها همه مردان مورد نیاز نکونام| استقلالی‌هایی که وضعیت جنگ را عوض می‌کنند سفر قلعه نویی به مالزی 
سرخط خبرها

نیمکت‌های لرزان در لیگ بیست‌و‌یکم| مهاجری، کریمی و حالا ویسی!

  • کد خبر: ۸۷۱۰۸
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
نیمکت‌های لرزان در لیگ بیست‌و‌یکم| مهاجری، کریمی و حالا ویسی!
تغییر ۳ سرمربی در تنها ۴‌هفته‌ای که از لیگ سپری شده است نشان می دهد که دوباره فوتبال ایرانی به کپی برداری از فوتبال کشورهای حوزه خلیج فارس روی آورده است.

به گزارش شهرآرانیوز، نیمکت تیم‌های لیگ‌برتری در فصل جدید لرزان‌تر از فصول گذشته به نظر می‌رسد. در‌حالی‌که پیش‌از‌این مربیان شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران فرصت بیشتری برای پیاده‌کردن تفکرات تاکتیکی و نتیجه‌گیری در تیم‌های خود داشتند، تغییر‌و‌تحولات روی نیمکت ۳ تیم شهرخودرو، تراکتور و فولاد نشان می‌دهد مدیران این باشگاه‌ها در عجله برای تغییر روی نیمکت تیم‌هایشان، تفاوتی با باشگاه‌های عربی حوزه خلیج فارس ندارند.

روند تغییرات در لیگ بیست‌و‌یکم خیلی زود آغاز شد و ابتدا این باشگاه شهرخودرو بود که بعد از ۲ بازی که یکی از آن‌ها هم برگزار نشد! تصمیم به قطع همکاری با رضا مهاجری گرفت تا اکبر میثاقیان جانشین او شود.

تغییر دوم مربوط به تراکتور بود و فیروز کریمی فقط ۴ هفته روی نیمکت این تیم نشست و بعد از باخت خانگی به پیکان، استعفا کرد و هنوز جانشین او مشخص نشده است.

اما سومین تغییر در ساعت‌های پایانی شنبه‌شب رخ داد و باشگاه فولاد به‌صورت رسمی از پایان همکاری این باشگاه با عبدا... ویسی خبر داد. نگاهی به تغییرات انجام‌شده نشان می‌دهد که ۳ مربی در ۴ هفته از سمت‌های خود برکنار شده‌اند و این یک رکورد جدید در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران به‌شمار می‌آید.

در لیگ گذشته، در پایان هفته پنجم بود که اولین تغییرات روی نیمکت تیم‌های لیگ‌برتری رخ داد و تراکتور با علیرضا منصوریان قطع همکاری کرد و وحید بیاتلو از سرمربیگری ماشین‌سازی برکنار شد؛ اما امسال، ۳ مربی در پایان هفته چهارم، به‌هر‌دلیلی با تیم‌هایشان قطع‌همکاری کرده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->